onsdag 25 augusti 2010

haha

nu har det gått äckligt lång tid sedan jag skrev sist, en hel vecka fantamig. men det är såhär hörrni, att jag nollas just nu. eller, inte just precis nu, idag har vi paus typ. men känns som festival, är nästan konstigt att vara nykter vid den här tiden på dygnet. aeh, lika bra jag vänjer mig av med det, det funkar inte i längden ändå. fast campus verkar ju vara pardyhardy ungefär hela tiden.

asså det finns verkligen inte att inte bo på campus när man pluggar där ute. allt händer där. det är helt sjukt. som tur är har jag amelie, vars lägenhet jag har fått låna och kommer att låna i några dagar till. så skönt! och hon är så gullig, hade skrivit värsta välkomstbrevet och köpt en massa fryst mat som var till mig! det märks att hon själv blivit nollad och vet vad man behöver. man orkar nämligen ingenting - särskilt skulle jag inte orkat laga nån mat eller ta mig ända hem till norr om jag hade varit tvungen. nej Gud. men fy fasens vad gulligt det är av henne. även om hon inte vill det så tänker jag lämna lite pengar sen. i alla fall för maten. man är ju fattig som en lus när man är student.

min nollningsgrupp är till 70% fett lam. i vanliga fall brukar de flesta kunna öppna upp sig åtminstone när de får lite alkohol i sig, men icke. det är fan tre-fyra stycken som verkar obotligt tråkiga! synd för dem! men mina kickers och ett par andra mänskor är sköna som fan. tur det.

nu ska jag göra en pardyspelningslista på spotify. några bra tips? (haha, tigger kommentarer)

hoppas alla mår bra, jag förmodar att alla har lillelördag planerad ikväll ;)

hejs

2 kommentarer:

j-dudez sa...

är jag lika skön?

jonteboy sa...

dum av dig - daniel adams-ray
man must dance - johnossi
la roux bulletproof, in it for the kill
oskar linnros - 25