onsdag 18 augusti 2010

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva

Jag hittar ingen inspiration någonstans! Det är helt sjukt. Jag som brukar komma på 3 saker jag skulle kunna skriva om bara på väg till jobbet. Min hjärna fylls av en massa annat just nu. En konstig blandning av sorg och spänning. Snart börjar jag plugga, det drar ihop sig på riktigt - på fredag är det upprop. Herregud. Och den 10nde flyttar jag in i mitt blivande hem.

Allt är så konstigt egentligen. Tänk hur livet såg ut nyss och hur det snart kommer att se ut! Det kommer vara mycket att anpassa sig till, men det är jag visserligen bra på.

Hah, jag är så patetisk. Jag skriver ett fullkomligt meningslöst inlägg bara för att ni inte ska sluta läsa bloggen. Sjukt patetiskt, jag måste sluta känna sån press med allt!

well well. Idag blir det jobbet - skönt när man vill lägga de negativa tankarna på hyllan ett tag. Ikväll ska jag träna. Det blir nog bra. Planera planera.



Vi hörs snart

2 kommentarer:

j-cry sa...

jag var väl en inspirationskälla helt enkelt ; )

elin har ordet sa...

Keep up the good work my darling. :)