måndag 30 augusti 2010

Jag är så lam men det händer så mycket nu!

Hej Hej Hej!


Den senaste veckan har det hänt så mycket, både skitkul grejer och en som är både skitkul och skithemsk. Nollningen har varit fantastisk. Vi har varit fulla dygnet runt känns det som och jag har lärt känna så mycket härliga människor. Det sjuka är att även om vi festat konstant i en vecka (själv inledde jag min med en jättefirmafest) så är jag sugen på att fortsätta med det. Vill ha lillelördag på onsdag, vin på fredag och ännu mer fest på lördag. Sick! Jag kanske har gjort mig själv beroende? Inte så bra : ) haha.


Det som inte är lika kul, fast som ändå är det, är att Stina (lillsöstra mi) har rest iväg till Lille i Frankrike nu. Hon ska vara iväg i ett helt läsår och under den tiden kommer inte vi få träffa henne en enda gång. Det handlar om nästan ett år, fan. Men samtidigt som det känns sjukt att inte få träffa henne vet jag att hon kommer ha så jäkla kul! Jag har tänkt mycket på hur fel det skulle kunna bli, jag är så klart lite orolig för det. Men sen vet jag också att det blir vad man gör det till. Och det är klart att det är jobbigt i början! Men familjen hon ska bo hos verkar vara en fin liten familj och så, så egentligen är jag inte orolig. Bara lite, så som en storasyster är!

Fasen vad sliten jag är :)

Skriver mer en annan dag.

Fred ut muthafuckahz

2 kommentarer:

hellllvete sa...

tack så mkt.

Anonym sa...

kul att du är lyckligare än någonsin.