torsdag 29 juli 2010

Emmaboda!

Hej hej halleå

Imorgon ska jag till Emmaboda! Försöker hitta peppet men det gömmer sig för mig. Det kommer nog fram i sinom tid, om inte innan första drinken så i alla fall efter. Fiffigt, det där med alkohol.

Det är så kul att betrakta en vanlig fest. Hur människorna anländer, är blyga, korkar upp så fort de kan, och sen blir hur sociala som helst. På ett sätt blir jag så sjukt äcklad av att se hur folk verkligen MÅSTE ha alkohol för att kunna festa. På ett annat sätt tycker jag ändå att det är skönt att det finns. Som jag har skrivit någon gång innan; 'en drog som är laglig, vem bangar?'. För så är det ju. Och det är bullshit om man säger att man bara dricker för att det är gott. Ingen dricker alkohol bara för att det är gott, förutom när man är hemma eller dricker till maten. Alla vill bli fulla och våga. Så är det ju.

Så sprit blir min reservplan i Emmaboda. Kanoners.

Jag har för övrigt satt personligt säljrekord på jobbet denna månad. Det är jag sjukt nöjd med. Och extra nöjd är jag att jag har sålt mest utav oss alla hittills. Ännu ett bevis på att tjejer också kan. Det gäller bara att vara jävligt gapig och inte låta någon sätta sig på en.

.















Bilderna är från Way Out West -07(?)

Hej då.

1 kommentar:

Jonte-mannen sa...

då måste du bara kräva att du ska ha samma lön som männen på ditt jobb.. annars så är det sjukt. var lite mer feministisk!