tisdag 27 juli 2010

Frågan är varför jag mår dåligt

Egentligen är nästan allt väldigt bra just nu. Och jag säljer bra på jobbet med. Idag sålde jag tillbehör (typ lakan och sånt) för 25.000:- till ett enda par. Då känner man att man nog är rätt bra ändå. Men ändå känner jag att jag inte är glad och jag hatar det. Varför kan jag inte bara fatta att jag inte har någon anledning att vara ledsen? Vad är det för fel med mig?

wallaballahalla :(

Har tillfälligt slutat med p-piller också och bara för det så har boobisarna krympt! ÅÅåååhh.... BAJS FAN

Snart måste jag få medvind i mitt röriga humör, jag vill må så som jag vill må, d.v.s. fantastiskt bra. Men känner jag mig själv rätt så får jag väl nerförsbacke snart.

Nu står det "sova" på schemat här ser jag. Så det ska jag göra nu. Imorgon är det personalfest. Det borde pigga upp mig lite.

hej

Inga kommentarer: